شنبه ۳ آذر
نور/نقدیم به سمیرا شریفی با احترام و ادب کامل شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۹ شماره ثبت ۱۳۷۳۰
بازدید : ۹۸۲ | نظرات : ۱۳۲
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
من از مرگ غروب های مطمئن حرف می زنم
از سایه ای به محکمی دیوار حرف می زنم
راه_ راه _ می شود دیوار پنجره ی خانه ام
از هبوط، از عبور نور با ایوار* حرف می زنم
ایوار* به گویش کُردی و لری همان غروب است
23/6/2013 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.