شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
بر قامت تنهائیم
میخی بکوب
شاید از این تنهائی
سر در آرد.
2-
باران که ببارد
بوی خاک در تن حوا می پبچد!
هوس سیب خوردن
به سرت بزند
شلاق تنت را می نوازد
3-
در معده خالی
خدا وجود نداشت
لقمه نانی در خانه اش انداختند
عصر نان پرستی آغاز شد.
[11-06-2013 21:00:55]
بداهه این اواخر با کمی ویرایش- لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.