سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        روزه سكوت !

        شعری از

        مهدی جابری

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۱۳۶۳
          بازدید : ۹۵۹   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی جابری

        نور آفتاب

        به پای کاج های سر به فلک کشیده افتاده  !

        برای دیدن روی ات ،

         گرم تلاش می کند

        تا میان این  بی پنجره ها ، تو  را بيابد !

        روزه ي سکوت گرفته اي  !

        و صدای آرامش ات را

        رسانده اي به بلندايِ قامتِ غروب !

        من نیز هوایم به غربت نگاه مهربانت آلوده شده !

        لب هایم

        در عطش بوسه ای است

        به دست های خاک خورده ات !

        زیبای من ...

        امشب بين اين همه قاصدك

        چشم به راه تو ام !

        زودتر به خوابم بيا و رهایم کن

        از دغدغه ی چشمهایت !

        خوب می دانی که این خیالم را 

        با کسی جز تو تقسیم نخواهم كرد !

         

        اين دلنوشته را در تيرماه 1389 به ياد پدر عزيزم نوشتم و حالا با کمی ویرایش به آرمينه کاظمی  بزرگوار تقديم مي كنم . شايد احساس نهفته در سطرهاي اين حقير تسلي خاطري برايش باشد .

        ياحق

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        سحر موسوی

        ،

        فرزاد احمدی ایلام

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0