جمعه ۱۸ آبان
نگران خاطره هایت هستم شعری از محمد شیخ الدینی
از دفتر عقاقیا نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۲۸ شماره ثبت ۱۳۴۸۵
بازدید : ۱۰۷۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی
|
همگی خوبیم خوب.مادرم خوشحال است .پدرم سر زنده.من هم با خاطرات کودکی هم بازی,آفتاب می افتد .چای مادر با پدر در گوشه ی حیاط پشت یک تکه حصیر همراه است.
بوی دلتنگی نیست.بوی بد ویرانی نیست.با صدا همراه است رقص کنجشکک ها.
دختر همسایه شاد و سرخوش از درد ,میزند مشت و چنگ بر هوای سرد و گرم.
خبری از بد نیست اینجا خبر بد نیست.همه خوب و زنده آرام و آرام با صدایی بی نام.
(من میخورم خودم را وقتی حتی تمام دوستهایت هم فراموشت کردند اما باز هم قبل خواب میبینم صدایت را .میشنوم نگاهت را و لمس میکنم وجود زیبایت را.)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.