جمعه ۲ آذر
کوتاه ها شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۱۳۴۷۶
بازدید : ۷۸۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
ابرهای خیال شکل می گیرند
باغی از
لطافت
رنگ
رویا
برای به خواب نرفتن
مگر
رویا دیدن
2
خندان
خندان
در آرزوی مرگ
نشسته ایم پشت درب
ای کاش
نوبت بعد از ما
زودتر برسد
3
به عشق پناه بستم
به دوست داشتن دل بستم
به خنده
به گریه
به کودکی
و به مرگ دیروز
4
شکل می دهم ابر های خیال را
باغی از جنس مستی
لطافت
نرمی
رنگ
آوا
تا به خواب نرویم
مگر برای رویا دیدن
5
پاک کن با توفانی از فراموشی
دیروز را
امروز را
و فردا را
اما مشکل پسند بودن رویا را
هرگز
6
می پرم چون دود بر سقف
در نفس خواب صبح
خواب هایم را
جنون برد
و سایه ایم سوخت
به موسم باد شمال
و نگاه جنوبی خلیج
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.