جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حبیب الله نبی اللهی قهفرخی
آخرین اشعار ناب حبیب الله نبی اللهی قهفرخی
|
در حال یاد گیری حروف و اعدادم
از حروف
الف
از اعداد
صفر را
فقط یاد گرفته ام
پس می نویسم
الف صفر، دوستت دارم
مادر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.