شنبه ۱۰ آذر
با من بمان شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۴۰۶۹
بازدید : ۱۲ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
با من بمان با من بخوان، ویرانم عشقم
در ذهن درگیر توام،حیرانم عشقم
هندو به عودش نازد و من بویت عشقم
هستی به آتش میکشم ، در کویت عشقم
پر کن سبو ، دستم بده پیمانه عشقم
باده به دست میرقصم و مستانه عشقم
درمان کن این شوریده دل،شیدای عشقم
رنگ از رخم رفته ، ولی بر پای عشقم
آخر هوای تو کَنَد ، بنیاد عشقم
شیرین تر از شیرین تویی، فرهادِ عشقم
درد دلم بسیار شد ،غمناکِ عشقم
عهدی که بستم با خودم ، بی باکِ عشقم
دریای احساسم شده ،مهمانت عشقم
"یاسر"شده شاعر، سر مژگانت عشقم
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.