چهارشنبه ۷ آذر
دخترِجذّاب شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۴۰۲۲
بازدید : ۲۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دخترِجذّاب
او دخترکی بود ،
شدیداً جذّاب
اما به نهایت ،
کذّاب
یک مایه ی واقعیِ عذاب
یه اسکارلت
یک بربادرفته
محاسنِ خواستگارانش ،
ز دستش ،
درخونِ خود خضاب
ظاهرش مثلِ ابریشم
باطنش همچون قصّاب
یکعالمه عکس ،
ازیکعالمه معصیتهایش برجای مانده
آنهمه یادگاریِ آن فرزندِ شیطان ،
محبوس است درقابهای زمانه
جهتِ نصب بر دیوار زمانه
همه اش در دستِ نَصّاب
نمایشگاهی به راه افتاد ،
بنامِ از دریا تا مرداب
ازکسیکه زیرِپا نهاد ،
اینهمه آداب
نصّابِ هنرمند ،
آنهمه قاب را ،
بترتیبِ سنّ دختر بردیوارها چید
هنگامی که ،
به آخرِ گالری رسیدم ،
یک پیرزنِ مچاله دیدم
تعجب کردم از،
عاقبتِ اسفبارِ آن ، دخترِشاداب
بهمن بیدقی 1403/9/6
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطفتون سلامت باشید و دلشاد | |
|
با سلام و عرض احترام آقای میرزادوست گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطفتون سلامت باشید و دلشاد | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطفتون سلامت باشید و دلشاد | |
|
ا سلام و عرض احترام آقای نظری بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
ا سلام و عرض احترام آقای آزادبخت گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطفتون سلامت باشید و دلشاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا
دلنشین
قلمتون سبز
پایدارواستوارباشید
استادگرامی