چهارشنبه ۷ آذر
عطر بیدمشک شعری از لیلی احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۴۰۱۴
بازدید : ۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب لیلی احمدی
|
#عطر_بیدمشک
شعر ناگهان می آید...
دلم به بوی تو آغشته است ،
حکایت بارانی بی امانم ؛
باران خزان ...
نشان قدمهایت ؛
در کوچه ها و خیابان هاست
همچو نسیمی...
نقش بسته نگاهم به ماه
که در چشمانت در گذر است
و ستاره ها چه بی تابند
چند زمان از من دوری ؟
بگو که فاصله ها غریبند !
بی تابم در انتظارت؛
در اشتیاق گلی که نچیده ام ؛
برای ستایش تو ...
ثانیه های بی تو چقدر دشوارند
خلاصه ی بهاری
پیچیده در عطر بیدمشک ...
خواب دیدم بر بال شاپرکی ؛
به سوی تو پریدم
چه زیبا بود بلندای شانه هایت
و چه گوارا شیرینی دستانت
دیدار تو کشتزار نور است
بسیارم در جستجوی تو
و شمع های آب شده را می شمارم
چه می گذرد در دلم
شعر ناگهان می آید
دلم به بوی تو آغشته است ...
به قلم لیلی احمدی ✍❤️
۵ آذر ماه ۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.