کنار علقمه شد غوغا
ابوالفضل افتاد در خاک
به سجده به قربانی خالق جان
به دست و سر و جان
اشکها نشست بر چشمان
بر حسین و علمدار
به آخرین وداع
واویلا وا ویلا
شکست کمر حسین به دیدن آن
به شرم علمدار به نیاوردن آب
به دندان و به جان
به دیده تشنه زن و بچگان
میسوزند به گرمی آفتاب
حسین ع هست تک و تنها
در میان گرگان
واویلا واویلا
هستندگرگان به هجوم بر زن وبچگان
تشنه به خون حسین ع
بریدن سر سرور عاشقان
خیمه ها میسوزد چون حسین ع ندارد جان
زن و بچگان میخورند شلاق
چون حسین ع تنش هست زیر سم اسبان
چون ندارد دگر جان
واویلا وا ویلا
ناله زینب س پیجیده در آسمان
ببینید تنها و بی کس شد دختر شاه خوبان
شده سپر زن و بچه گان
به خوردن سیلی برصو رت از گرگان
چون که سجادس میسوزد در تب و تاب
نداره توانی به ایستادن در مقابل گرگان
نخورد سیلی زینب دختر شاه خوبان
سرور زنان دختر زهرا س
ببیند موی سرم چرا شد سفید به خاطر آن
نشناخت شوهرم رخم را
واویلا وا ویلا
عرش خدا افتاد به لرزه
چون نداره طاقت بدیدن آن
به نفرین و اشک زهرا س
دیده بچه و کودکان گریان
سر حسین ع هست بر نیزه جلو کاروان
به اسارت میبرند اهل حرم شاه خوبان
حسین ع سرور عاشقان
پیامبرمحمد ص خاتم انبیا
سفارش کرده بود به دوستی آن
چه بگویم این دوستی از لعین بدکردار
که بدتر هست از هر زخم بر جان
ناله ها پیجیده در آسمان خانه بلا
من بمیرم به دیدن آن شنیدن آن
بسوزم به همدری و به غم به جان
چون شنیدم صدای کودکی به عمو جان
زدن ما را شلاق
کجایی تو ای پدر یتیم و بی کسان
پاک میکرد کودک خون سر شاه خوبان
بود بر اوبهتر از پدر و جان
به غم داد کودک جان
چون که دیدسر هست بی تن به جان
ندارد بوسه و دستی به نوازش به همراه
این چه مزدی است که میدهند سر پدر
به خواستن آن به کودک گریان
تا بمیرد به غم به دیدن آن
به ناله اش تحمل نداشت
سر بی جان شاه خوبان
به شنیدن آن
چون به نوزادش به دست
تشنه دید شد به خون سیراب
کدام گلها بود پر پر شد
بدست پدر شد
نفرین حسین ع پیچید در آسمان
آخرین کلامش حسین ع بر زبان
بود به لبخندی راضی و خشنودم
هر چه خواهد خالق جان
گر چه بارد کوه درد ورنج بر این خاندان
جوی سینه زنی شد دریا
به عشق حسین ع شاه خوبان
سرور عاشقان
ای دستها بر سینه ام فرود آیید به خورد کردن آن
که این غم تحمل ندارد این جان
به شنیدن و دیدن آن
تا بشم ذره ای به همدردی چون شاه خوبان
واویلا وا ویلا
السلام علیک یا قمر بنی هاشم
درود بر شما جناب دادمند گرامی
ناب سرودید
مأجور باشید