چهارشنبه ۲۳ آبان
اکسیژن دنیا شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۶۷۷
بازدید : ۲۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
چشمان تو میخانه ی ما بی خبران است
رخسار تو در منظر صاحب نظران است
ای آن که نفس های تو اکسیژن دنیاست
نامت همه جا ورد لب رهگذران است
ما را به کجا می برد این عشق مقدس
خواهان توهر لحظه برایت نگران است
گر دیر شود آمدنت ای گل زیبا
شور است و قلق ،استرس منتظران است
شادی و صفا،رقص و زخود رفتن ومستی
مشمول گروهان گل وهمسفران است
دیدار تو هرگز نشود قسمت هرکس
این وصل ولقا ویژه ی صاحب بصران است
الیاس تو هم آمده ای در صف رندان
احسنت که اینجا وطن دربدران است
|
نقدها و نظرات
|
درود های فراوان بر شما از لطف شما ممنونم استاد ایوری شاد وسلامت باشید | |
|
درودم برشما استاد دانا که شعرم را شما کردید امضا الهی شاد باشید وسلامت به خوزستان ودر دزفول زیبا | |
|
درودم برشما آقای خسرو از لطف شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
احتمالا در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی(عج)