جمعه ۱۱ آبان
چهره ی نهان شعری از رضا اشرفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۴۵۴
بازدید : ۱۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رضا اشرفی
|
دروغ در پس راستی پرسه می زند
گناه ، جنونی که پاکی را کنار می زند
قلب دلالی که روح را به فروش میگذارد
وداد سودی که در آینده به دست می آید
عشق وصلتی که با مغز پیوند می زند
و خدا خالقی که به نفع حاجت می دهد
آسمان شب را ترجیح بر روز آشکار
و زمین سکوت را به جای لرزیدن
و جهان نابینا حاکم بر جهان بینا
انگار به خواب رفته است وجدان
انگار به اغما رفته است عدالت
به حراج می گذارند روح عاشق را
به آتش میکشند انسان عاقل را
و در سختی می نگرند به والا
و می نگرند عده ای فقط به آنها
سکوت عقلا حمل میکند تاریکی را
شیطان به آغوش میکشد این خیابان را
و خدا جزا میدهد به اعمال اینجا
و می سوزند و خاکستر شوند در آنجا
و بهشت می بندد درب اش را به روی آنها
در حالی که می خندد ابلیس به حال آنها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برای شعر شدن عروض و قافیه نیاز دارد