پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
با همان خاموشیِ هر روزه ات
صبحِ جمعه با سلامی آمدی
در سکوتی سرد و افکاری عجیب
بی صدا و بی کلامی آمدی
در جوابت مهربانتر از همه
با امیدی تازه تر از آفتاب
با سلامی گرمِ گرمِ گرمِ گرم
من رسیدم صبحِ جمعه بعدِ خواب
آمدم با آن دلِ هر روزه ام
لحن من عشق و کلامم شعر بود
جمعه ی دلگیر بود و پنجره
دست من بود و سلام از مهر بود
باز هم دلبازتر دلداده تر
آمدم تا جمعه را خندان کنم
روزِ تلخِ تیره ی دلسنگ را
با سلامم ظهرِ تابستان کنم
باز افکارت پریشان بود و من
با همین آرامشم گفتم سلام
شعر خواندم با پیامی تازه تر
با همان شیدایی و عشق و مرام
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.