پنجشنبه ۱ آذر
شیر گاز شعری از حسام رجبی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۳۲۵
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب حسام رجبی
|
اوضاعِ خانه
خیلی
خراب است!
لیوان ها همه
الکلی شده اند وُ
فیلتر سیگارها
همه جا را
زخمی کرده اند
نگاه کن
شیر گاز
به باز شدن
علاقه مند شدهُ
اخم پَرده
به طرز مشکوکی
در هم است!
که
دستمال ها ،پنجره
را خفه می کنند!
می شنوی؟
صدای مبهمی که
برای آخرین بار
نام تورا را
دوبار
صدا می زند!
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها معلوم بود که همش نقش است 😅😅😅😅؟؟ ممنوم از نگاه متفاوت شما | |
|
درود و سپاس از نگاه پر مهر شما | |
|
درود بر استاد بر خالق پیچیدگی ها | |
|
درود خدمت استاد گرانمهر | |
|
درود ها خدمت استاد عزیزم | |
|
با تلخ بودنش موافقم اما زیبا نیست ممنون از نگاه با ارزش شما | |
|
سلام و درود خدمت استاد غزل های عاشقانه | |
|
درود و سلام ممنون از نظر لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما