دلتنگی
پر از دلتنگی ام ای کاش برگردی توباور کن نبودن درد داره
نبودت بدترین احساس دنیاست تو باور کن نبودن درد داره
تو موجای غم دلتنگی امشب تو دریای غم تو غرق می شم
روی ماسه تو ساحل می نویسم که دریا بی تو هرشب درد داره
می گن دلتنگی احساسی قشنگه تا وقتی که تو هم دلتنگ باشی
هوا بارونیه از وقتی رفتی بیاد بارون نباشی درد داره
خیابونی شلوغه حس دلتنگی میون این خیابون بی قرارم باز
میان و میرن آدمها با هم ببین چشم انتظاری درد داره
تموم خاطرات خوب باتو با دلتنگی تو بی رحم می شه
می سوزونه منو یاد تو هر شب نباشی فکرو یادت درد داره
پر از دلتنگی ام برگردو از من غم ودردی که دادی باز پس گیر
تو رویا و تو خوابم باتو هستم نباشی خواب ورویا درد داره
کنار قاب عکست کنج دیوار نشستم تا خود صبح گریه کردم
دارم از درد دلتنگی می سوزم نباشی دوری از تو درد داره
پر دلتنگی ام حرفی ندارم سکوت من پر از دلواپسی ها ست
می گن دلتنگی یعنی دوری از عشق نباشی هر سکوتی درد داره
بیا برگرد و با عطر نفسهات همه دلتنگی هامو بده بر باد
تو آغوش منی بی آنکه باشی خیالش هم نباشی درد داره
اصلا
بودن یا نبودن
مسئله که اینها نیست...
مسئله اینه که چه وقتی هست چه نیست زیر بارون که میری لذتشووو ببری🤪
درود بر شما
ببسید دوست داشتم یکم دری وری بنویسم
ولی ترانه تون ساده و زیباست
شاد باشید