پنجشنبه ۱ آذر
اِوین شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۵۴
بازدید : ۳۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
اِوین
هزاران روزه رفته ای
مرا ببخش که زنده ام
نرفته ام ازاین سرا
نمیدانم چرا چنین شد
هزاران روزه هستم و،
بی تو ،
دمق به انتظار
نرفته ام ازاین سرا
نمیدانم چرا چنین شد
جوانی ام که یادت است
حالا بیا ببین مرا
که مو و چشم و پیشانیم ،
پُراز شکن و اشک و چین شد
دلم با غم عجین شد و،
علفهای هرزِ گناه ،
وجین نشد
دُورم پُراز پَرچین شد و،
عمرم که ابترست چنین شد
دم به دم قلبِ خونین ،
خونین تر ازقبل شد و،
تنم ندامت را به جانش حس کرد
بسانِ زندانِ اوین شد
بهمن بیدقی 1403/6/24
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب آقای عبداله پور بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید
| |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان و با سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب جناب آقای حاجی پور بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.