جمعه ۲۵ آبان
سکوت شعری از میر حسین سعیدی
از دفتر عرفانی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۳۱
بازدید : ۵۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب میر حسین سعیدی
|
آن دل ِ خاموش ِ ازل آشنا
شد همگی محمل ذکر و ثنا
آتش عشق و دم یا هوی او
یار، هویدا همه در کوی او
درحرم یار همه کاف و نون
سوخت به آوای و لا تحزنون
گشت همه سرّ دلش آشکار
از کرم و عشق خداوندگار
عاشقم و در ره جانانه ام
راهی ره گشتم و در خانه ام
سِیر مرا طاقت دیدار نیست
لایق او نگاه ِ بیدار نیست
سماع جانها همه از ناز او
کشته ام و زنده به آواز او
|
|
نقدها و نظرات
|
زیبایی نظر شما برای من زیباتر است | |
|
با ادب و احترام آقای مهندس خیلی ممنونم از محبت شما این حقیر را استادانه تشویق کردید ممنونم | |
|
درود و احترام از اینکه شعر مرا پسندید بسیار خوشحالم سالم وپیروز و بی غصه باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.