پنجشنبه ۱ آذر
ارغوان شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۰۱
بازدید : ۵۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
ارغوان
مرا ببر به پایان
با کمکهایی شایان
من را رسان به زمره ی ،
یکریز امیدواران
مرا رسان به آغاز
همچون کودکی خاکباز
همانقدرمعصوم و پاک
یه کودکِ خوب وخاص
مرا تو رهنما باش
مرا تو ارمغان باش
مرا تو ارغنون باش
مرا تو ارغوان باش
بگیر دستم را در راه
مرا برسان به ماه
بلندم کن ز رؤیاهای کوتاه
رسان مرا به هرجاه
اما نه اینکه هرجا
چاه بهر یوسف است جاه
من را رسان به نورت
به ایده های جورَت
به جورچینِ نورت
مثلِ همیشه ی تو،
درنعمتهایی یکریز
دراینهمه ، درآنهمه وفورت
گرچه به راهی نزدیک ،
گرچه به راهِ دورت
بهمن بیدقی 1403/6/21
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای عبداله پور بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای آزادبخت بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان
| |
|
با سلام و عرض احترام آقای کریمی بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان
| |
|
با سلام و عرض احترام آقای قادری بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرودی زیبا یی بود
قلم زیبایتان را اجر فراوان باد
نامتان پاینده
شاعر گرامی