جمعه ۱۱ آبان
ماهِ تابان شعری از ساناز قورخانه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۰۷۵
بازدید : ۱۰۲ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ساناز قورخانه
|
کجایم من؟نمی دانم!
نباشی گیج و حیرانم
درین عالم بدونِ تو
چرا مبهوت و گریانم؟
بگو با من چه ها کردی؟
که من از خُود گریزانم
که هر شب در فراقِ تو
تنم سرد و پریشانم
شبِ بی تو چه مبهم شد
تو هستی ماهِ تابانم
به چَشمانم نگاهی کن
که دنیا را بگردانم
✍️ساناز قورخانه
|
نقدها و نظرات
|
سپاس درود بر شما متوجه منظورتون نشدم. به هر حال سپاسگزارم از نظر ارزشمندِ شما تندرست باشید 🌺 | |
|
درود بزرگوار سپاس از لطفِ شما 🌺 | |
|
درود بر جناب بیدقی محترم سپاس از شما تندرست باشید 🌺 | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاسگزارم ممنون از حضور سبزتان 🌺 | |
|
درودی متقابل سپاس از همراهیِ همیشگیِ شما مانا باشید 🌺 | |
|
درود جناب سپاس بله نظرِ شما کاملا درسته سپاسگزارم از وقتی که گذاشتید 🌺 | |
|
درودی بیکران سپاس از محبتِ شما ارادتمندم 🌺 | |
|
درودی متقابل سپاس از همراهیِ همیشگیِ شما مانا باشید 🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده خوبی بود .
به نظرم
.تنم سردو پریشانم.
ایراد جمله بندی داشته باشه
ولی سروده خوبی بود
موفق باشید