جمعه ۲ آذر
سمفونی دلتنگی شعری از شاهین افتخاری عمله
از دفتر شاهو نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۱۳۳۰۴۶
بازدید : ۳۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر شاهین افتخاری عمله
آخرین اشعار ناب شاهین افتخاری عمله
|
روی این کره خاکی زیباترین لذت و زیباترین صبح بیدار شدن با دستان تو بود و چشمان تو که هیچ چیز به اندازه اش معنادار نیست،
مثل یک چشمه بهاری کوچک و پاک.
قشنگ ترین حس دنیا دلتنگی توست و نمی دانم با کدام شعر و آهنگ بیانت کنم.
دیگر از نوشتن خسته شده ام، دلم می خواهد با تو چای بنوشم، برای شنیدن صدات، تماشای چشمانت ترا نزدیک خودم حس کنم.
می خواهم برایت شعر بخوانم، می خواهم در یک خانه ی کوچک برایت رویاهای بزرگ داشته باشم، من واقعا عاشقتم
می خواهم با تو پیر شوم..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
زیباوبااحساس بود
روی این کره خاکی
زیباترین لذت و زیباترین صبح
بیدار شدن با دستان تو بود
و چشمان تو
که هیچ چیز به اندازه اش معنادار نیست،
مثل یک چشمه بهاری کوچک و پاک.
قشنگ ترین حس دنیا
دلتنگی توست
و نمی دانم با کدام شعر و آهنگ بیانت کنم.
دیگر از نوشتن خسته شده ام،
دلم می خواهد با تو چای بنوشم
، برای شنیدن صدایت
تماشای چشمانت
ترا نزدیک خودم حس کنم.
می خواهم برایت شعر بخوانم
، می خواهم در یک خانه ی کوچک
برایت رویاهای بزرگ داشته باشم،
می خواهم با تو پیر شوم.!