سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 15 مهر 1403
    3 ربيع الثاني 1446
      Sunday 6 Oct 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۵ مهر

        آتش تلمود

        شعری از

        احسان فلاح رمضانی

        از دفتر جهان شمول نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ ۲۱ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۲۸۹۳
          بازدید : ۲۹   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        وقتی جهان حریف بوروکراسی اش نبود
        وقتی که سازمان ملل یاوه می جوید
        بر جوخه های آتش تلمود حمله شد
        شیری که باز آغل گوساله میدرید
         
        هایپرسونیک راوی شب های عید بود
        وقتی که موش های کثیف پناهگاه
        قایم شدند از ید بیضا و اژدها
        دنیا به چشم دید که لخت است پادشاه
         
        وقتی که میشکافت ثریای دور را
        مردان سرزمین علوم و نبوغ ها
        معکوس شد مهاجرت گرگ زاده ها
        بر روی میز زد جنم آبِ دوغ ها
         
        پای مگس همیشه در این قصه گیر هست
        وقتی که عنکبوت پدافند میکند
        اما بجز حکایتی از پارگی نبرد
        تاری که رو به صاعقه ها بند میکند
         
        پروانه های بال شکسته خبر خبر
        دیگر رسیده است فتوحات سگ کشی
        در دور انتقام که افتاد دست ما
        در نیل غرق میشود اسفار سرخوشی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        مسعود مدهوش( یامور)

        ،

        علیرضا شفیعی

        نقدها و نظرات
        مسعود مدهوش( یامور)
        ۲ ساعت پیش
        درودتان استاد فرهیخته شاعر ارجمند جناب رمضانی زیبا نگار🙏✨🌹👏🥇🎖️🥇🎖️🕊️


        قلم توان مندتان پر نگارش🙏✨🌹👏🥇🎖️🎖️🕊️🪔💫
        بسیار زیبا،دلچسب،پر مغز مثل همیشه لذت بردم و حظ وافر بردم بزرگمهر💫🪔🕊️🎖️🥇👏🌹✨🙏
        علیرضا شفیعی
        ۴۱ دقیقه پیش
        درود بر شما جناب آقای رمضانی گرامی خندانک
        بسیار زیبا، استادانه و بامفهوم سروده شده خندانک
        سلامت و پاینده باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2