شنبه ۲۶ آبان
به خدا سوختند شعری از علی جعفری
از دفتر دیوان سپیده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۱۳۲۷۰۰
بازدید : ۶۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علی جعفری
|
هر چه کردم در دلم بماندعشق وصفا سوختند
مهری بردل وجانم زدند و در قیدوفا سوختند
زجری را کشیدیم که مجنون هم نکشیده بود
چشمان مرا هم کور کردند وبحر جفا سوختند
زخمی که التیام نداشت و نمک هم که ریختند
در شهر چشات هم بودم که بحر دوا سوختند
افسوس که سنگ دل بودی واثر نکردحرفهایم
تا روز قیامت هم برای من صبر وشفا سوختند
کوهی را که در آن فرهاد هم تلاش کردو بمرد
اصلی را کجا یافتند و کرم را به خدا سوختند
با گريه هم میسرایم وباگریه هم شده ام قرین
مجنون راهم بدیدم که باتناسخی بنواسوختند
ازجعفری هم دریغ نداشتندکه همام عاشقیست
درآتش انداختند ابراهیمی رابه چه ها سوختند
شاعر : علی جعفری
تاریخ سروده شده : ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
نام شعر : به خدا سوختند
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاعر عزیز و بزرگوار از رای و نظر شما بسیار سپاسگزارم . | |
|
سلام شاعر عزیز و گرامی از راس و نظر شما ممنون و سپاسگزارم . | |
|
سلام شاعر عزیز و گرامی از رای و نظر شما بسیار سپاسگزارم ممنونم بزرگوار . | |
|
سلام شاعر عزیز وگرامی از رای و نظر شما بسیار سپاسگزارم . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.