يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
عنکبوت
در خیال تنیدن تاری از بیهودگی
ثمرش ادامه ها
حاصل درگیری شوالیه های رفته از یاد
سلاخی پیاده ها
آنکس که استادی نداشت
تاریخ را از ترک کوزه ها میخواند
اگر خون هر کس رنگی داشت
آنگاه که گلوله ها به رقص در می آمدند
رنگین کمان ساخته میشد
در جهانی معکوس و موازی
ارواح در مزرعه انسان میکاشتند *
و پس از برداشت مغزش
حیوانی سخنگو متولد میشد
برو
میوه ای آبی پیدا کن
شاید با خوردنش
به راز خلقت پی ببریم
*برداشتی ازاد از بازی رایانه ای فلسفی INSIDE (درون) و برشی از نمای آن
|
|
نقدها و نظرات
|
۳پاس | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس سعی در ایجاد تصاویر بدیع تری دارم | |
|
سپاس | |
|
سپاس فراوان | |
|
درود و سپاس بسیار | |
|
سپاسگذارم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فلسفی زیبایی است
"وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ" ذاریات 52