سه شنبه ۶ آذر
گل نیلوفر شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۱۳۲۶۰۳
بازدید : ۸۴ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
تو آن گل نیلوفری، روییده در مرداب من
ماه فروزان دلم ، فخر شب مهتاب من
تو مومنم کردی به خود ،در آتش افکندی مرا
تو آن دلیل بندگی، و سجده در محراب من
با آن کمان ابرویت ،صیدم کنی در یک نگاه
من در کمندت دل خوشم ،ای منجی جذاب من
روحم شده از تن جدا، هر دم بجویم من، تو را
رحمی نما بر جان من، ای گوهر کمیاب من
در سر ندارم آرزو،جز دیدن روی گلت
گر نوشدارو می شوی، بر بی نوا سهراب من
حک گشته بر این سینه ام، نقش و نگارت ای پری
آرام کن عبد خودت ، از هجمه ی گرداب من
آن زاهد پیری شدم ، که آخر عمرش شده
گم کرده راه خیر و شر، آفت زده محراب من
با فکر دیدارت پُرم ،پر می زند هر جا دلم
"یاسر"سزای عاشقی است،این صورت بی تاب من
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران استاد استکی | |
|
درود بیکران بر شما جناب مهدی پور عزیز | |
|
درود بر شما استاد انصاری زنده باشید به مهر | |
|
درود استاد نظری عزیز | |
|
درود بر شما جناب بیدقی | |
|
درود جناب طاهری زنده باشید به مهر | |
|
درود جناب میرزا دوست | |
|
درودها جناب ایوری | |
|
درودها جناب نجفی عزیز به مهر خوانده اید | |
|
درود محمد جان عزیز دل | |
|
درود بر جناب آزاد بخت عزیز | |
|
درود بر شما بانو | |
|
درودها جناب ۵بداله پور عزیز | |
|
درود جناب کریمی زنده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عاشقانه و شاید عارفانه