جمعه ۲۵ آبان
حس دل انگیز شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۱۳۲۵۷۵
بازدید : ۲۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
#غزل-شماره ۶۲۷
بسمه اللطیف
حس دل انگیز
ای نفس تازه صبح بهار
بر دل سرمازده لاله زار
گرمی خورشید جهان تاب تو
مایه آرامش و مهر و قرار
وقت سپیده که سلیمان گل
هست به جریان نسیمی سوار
روی به گیسوی تو آورده ام
تا بشوم غرق در این آبشار
شکر خدا را که به منت نمود
مهر تو را در دل و جان پایدار
بوسه من چون به گلویت نشست
نبض تو افزود به بوس و کنار
چشم گشودی و نگاه تو گفت
راز دل و ناز تو با اختصار
شهد لبت را به لب من بده
تا شوم از بوسه تو کامکار
عشق رهایی است و هرگز نشد
چون من شیدای تو کس رستگار
مهدی دلداده بماند سخن
در غزلت با گذر روزگار
.
هیچ نداند کسی اما به وصف
حس دل انگیز تو را پیش یار
#مهدی_رستگاری
دهم مرداد سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
سی و یکم ژوئیه ۲۰۲۴ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۱۰۴۴
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس جناب استکی عزیز. لظف دارید | |
|
درود و سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.