شنبه ۲۶ آبان
اینجا شعری از احمد البرز
از دفتر دلتنگی های من نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۱۳۲۳۶
بازدید : ۸۴۱ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب احمد البرز
|
این دیگر شعر نیست به جان خودم ،حقیقت است
حقیقتی که شعر نیست و متاسفانه حقیقت است
اینجا در همین نقطه که من ایستاده ام کنون
هر ثانیه انکار خدا و دین و طریقت است
اینجا آتش است وداغ بدتر از هزار تنور
هر روزه زنی برای نان مجبور به خیانت است
اینان که نام مرد را یدک میکشند چرا
زور اصولا اینجا همیشه محور جنایت است ؟
و هر روز دلی بدست نیامده دو باره میشکند
گفتند این نیز صیانت از دیانت است
آری برادران من هابیلیان برادر کش اند
چه بگویم اینجا عین قیامت است وای قیامت است
ناراحت نشوید البرز توهم زده است
اینجا همه چیز اصل بر رفاقت است
دست در جیب هم داریم و دوستیم با هم همه
خیال میکنیم که خیالمان ناراحت است
برای ورود به خانه هی تعارف میکنیم
انتهای اتوبان تصادف و هی شکایت است
راستی اینجا همه چیز روبراه وخوب نشسته است
مقصود شکوه نیست شعر نیست عین رضایت است
شعرو شکایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.