سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فرحناز آقازاده (یکتا)
آخرین اشعار ناب فرحناز آقازاده (یکتا)
|
با گونه های سرخت حرف از انار گفتی
از رقص برگ پاییز بیش از شمار گفتی
هر شب به قصه هایت شیرین به خواب رفتم
فرهاد مرده بود و هر دم شعار گفتی
صیاد بودی و من صیدی به دام چشمت
از مرگ عشق اما بر چوبِ دار گفتی
از شوق دیدن تو با پای دل دویدم
گم شد نگاهم اما کی از غبار گفتی؟
در کوچه خیالت بن بست شد ره عشق
یادم نبود هرگز حرف از حصار گفتی
در کوچه باغ غربت دارم انار در دست
شاید که آمدی و حرف از بهار گفتی
✍️فرحناز آقازاده(یکتا)
|
نقدها و نظرات
|
درود و بیکران سپاس ممنونم از مهر کلام و مکث نگاهتان 🙏🌸 | |
|
درود و مهر تقدیمتان و حیف که دنیای شعر هر روز تنهاتر میشود 😔 روحشان شاد و در آرامش و یادشان گرامی و جاوید 🥀🥀 | |
|
درود و بیکران سپاس . ممنونم از مهر کلام و مکث نگاهتان 🙏🌸 | |
|
درود و سپاس بی پایان زیبایی در نگاه و حضور ارزشمند شماست 🙏🌸 | |
|
درود و سپاسی از جان بانوی مهربان سپاس که به مهر میخوانید 🙏🌸 | |
|
درود و بیکران سپاس ممنونم که به مهر خواندید و به احساس سپاس از مهر کلامتان 🙏🌸 | |
|
درود و بیکران سپاس ممنونم که به مهر خواندید 🙏🌸 | |
|
درود و سپاس فراوان ممنونم از مکث نگاهتان 🙏🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست