تنده روحدور اوچماغا سینماز قاناد
روح خیال تک اوچماغا یورقا جواد
معنادا یتگین دی صورتده جمال
سیر ایچون ذهنیمده کی سولماز خیال
معنا دان پایسیز قالان بیلمز سیرین
دل گوره مز چوخ یاخینان دلبرین
ایندی کی بیلدون نه سن بیل اوزگه سن
اولسا سنده آججا من نه سن نه من
من اونوتولسون گرک هر نمنه دن
قالماسین من لیکده سنده اوزگه دن
حقی تاپماق حقده قالماق ایستییر
حاقی دانماق حقی ده بیل ایتییر
حقی گورمک حقی بیلمکدیر اویان
حقده ایتمک حقده بیتمکدیر اینان
اته گین هر کیم آچا او نور اوچون
اوره گی اولار مهیا طور اوچون
ایچسه عشقین دامجی جا مهرینن او
اود توتار عشق ایزله نر گولونن او
ایلک ازلدن نوردو عشقی اوخشایان
نفسی اوز توز قونونلیقیندان قورتاران
سنده ده تا وار بو نوردان دور ایین
قوی اورک لرده سنون اولسون پایین
عشق نورونان یارانمیشلار بیتیب
هیچ یارانمیش یوخ او نوردان ایشمییب
یتگین اولماز پایسیز اولان اته گی
عشق نورونان دگیل پایسیز تکی
مهری نوردور عشقین ارتیق راخ عیان
وردی اونان جیلوه سیین عشقین نشان
یوخسا باخار کور تک اویان بویانا
ویریلارسان توش گلر سن اویاغا
نافذ
ترکی بیلمیرم