پنجشنبه ۱ آذر
با شوق میان بر زده ام فاصله ها را شعری از علی صفری
از دفتر دلشوره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۱۳۲۱۶
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۳۹
|
|
جنگی شده در دل که هیاهوی تو دارد
تیرش خبر از فتنه ی ابروی تو دارد
با شوق میان بر زده ام فاصله ها را
دل حسرت آرامش پهلوی تو دارد
ماندست به گل قایق فرسوده ی رویا
این قایق تنها تب پاروی تو دارد
ای ناز پری من به نگاه تو طلسمم
افسانه ی ماهی شب گیسوی تو دارد
صد قصه و افسانه از آن ماه و پلنگان
چشمان پر از حیله و جادوی تو دارد
تندیس وقار است در اعماق نگاهت
می ترسم از آن هیمنه که روی تو دارد
می ترسم از آن روز که در زردیِ پاییز
از لحظه ی کوچی که پرستوی تو دارد...
از لحظه ی کوچی که غروب است و تباهی
از لحظه ی کوچی که غمم بوی تو دارد
با غربت پاییز، و با فکر نبودت...
جنگی شده در دل که هیاهوی تو دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.