سه شنبه ۶ آذر
طعنه شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۱۳۲۱۴۵
بازدید : ۱۴۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
دم نزنم ،اگر زنم ،چرخ خدا به هم زنم
چرخ زنم،چو پا زنم،خنجر خود به غم زنم
دم نزنم ،اگر زنم ،طعنه به عاشقان زنم
دم بزنم ،به جا زنم، نعره زنم ،فغان زنم
مطلب هر طلب تویی ، طالب و مدعا منم
این که منم، نه من منم، عاشق و مبتلا منم
فکر تویی ، ذهن تویی،ذاکر این ذکر تویی
این نه تویی،نه تو تویی،خالق این فکر تویی
قاصد هر سفر منم ،مقصد هر هدف تویی
عابد این دهر منم ،صورت صف به صف تویی
سجده کنم به خاک تو ،علت سجده ام تویی
دل بدهم به یاد تو ،شعر و سروده ام تویی
عاشق و دل بسته منم ،شاهد و مبتدا تویی
عاصی و دل خسته منم ،رهبر و مقتدا تویی
عمر عزیز و جان من ، هر دو شود فدای تو
نام تو بر زبان من ، می طلبم صفای تو
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها شاهزاده خانم به مهر خوانده اید بانو | |
|
درودها استاد استکی عزیز | |
|
چه شعر باشکوهی از حضرت مولانا ست... و در کل با نظرات شما موافقم درود | |
|
درودها محمد جان عزیز دل ازت خیلی ممنونم بابت همه نکات درست و بجایی که مطرح میکنی ممنونم ازت یک نوع حرکت یا رقص صوفی چرخیدن و پا زدن است که از روی شعف و وجد آمدن به غم حمله میکند | |
|
درودها جناب رجبی زنده باشید به مهر برادر | |
|
درودها جناب دبیر ممنون | |
|
درودها جناب حکیمی | |
|
درودها جناب ایوری | |
|
درودها بانو خیلی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بزرگوار
روز پر خیر و برکتی داشته باشید