يکشنبه ۴ آذر
چند نیمایی کوتاه شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۵۰ شماره ثبت ۱۳۱۹۰۱
بازدید : ۵۳ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
اتفاق قشنگ....
بیا و بیفت در آغوشم
و به هر لحظه و آنم باش
من هم داشتنت را دوست میدارم
و دوست داشتنت را هر آن
از نو آغاز میکنم
ای سرآغاز و سر انجامم...
✍️#حسین_گودرزی"تشنه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
نقطه پایانم
من خلاصه به تو و ختم به عمق نگهت
کلمات شعرم
همه در نقص و پریشانی و در مبهم و مات
من سرگشته و ویلان
به تماشا.... به تمام
همه ام را دادم
نقطه پایانم......
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت میدارم
✍️#حسین_گودرزی"تشنه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
خواهش دائمی قلب من این است فقط
دوستت داشته باشد ای جان
به همیشه.....به تمنا و نیاز و خواهش
گل جان...
جانجهان....
قلب واداده من
شایدا یک روزی نزند
ایست کند
دور شود از تپش پر تکرار
به فراموشی مطلق برسد
زتپیدن ز تپش دور شود
بی شکاما محال استمحال
خواهش دائمیش را که تویی
برد از یاد و فراموش کند
حضرت دلنوشم....
ای اهورابی جان....
تو بدان......آگه باش
قلب من گر بزند یا نزند
بی تپش یا به تپش
تا همیشه ....به ابد
تا خدا هست و خدایی بکند
دوستت میدارم
دوستت میدارم
دوستت میدارم
✍️#حسین_گودرزی"تشنه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
مثل سیلی بی امان
هجمه آور بر تن بی تاب من
برکن از بنیاد و ویران کن مرا
منخراب خواهشم
تشنه فرمایشم
حضرت آرامشم
خواهشم این است مدام
حبس آغوشم نما
زیر و رویم کن
به صلابه بکش
در خمار ومست چشمانت
لبالب کنمرا
از دوصد بوسه به تکرار و مدام
تشنه غارت منم
مثل سیلی بی امان
هجمه آور بر تن بی تاب من
برکن از بنیاد و ویرانکن مرا
✍️#حسین_گودرزی"تشنه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای هواس واژه ها در جان و دل
واژه واژه لحظه هایم....
جان دل....
لحظه ای، حتی دمی
منکیستم
بی تو هیچم
نیستم
من کیستم
تو دلی....
جانی....
همه اندیشه ای
تو فراسوی خیالی....
ریشه ای.....
تاب دوریت کجا دارد دلم
عشق جانم...
جانجان......
اندیشه ام.....
ای همه جانجهان....
پیش من باش و بمان
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
#حسین گودرزی"تشنه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.