جمعه ۲ آذر
نا متجانس شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۱۳۱۷۱
بازدید : ۹۰۰ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
متغیرم به تغیٌور*
انعکاس هولناک ترین تصور
تجمع اوهام مواضی*
خاکسترین قرمز
تساوی نا متجانس موازی
خرناس خمیازه مرعوب
معایب مطلوب
مصائب مصلوب
مطالب مکتوب
اتصال فصول نا مربوط
زردترین بهار بی محصول
آه ... چگونه بگویم منظور
من ... افعال استغفار را ... قورت داده ام
ـــــــــــــــــــــــــــ
تغیٌُریا تغٌیور:از حالتی برگشتن وبه خشم آمدن از غرور
مواضی:جمع مونث ماضیه : سالهای گذشته
منبع معانی کلمات : فرهنگ معانی واژگان فارسی به فارسی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.