يکشنبه ۴ آذر
قرار ابدی شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۱۳۱۶۸۵
بازدید : ۵۳ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
از ازل بست دلم با دل تو
یک قرار ابدی
این که تا هست جهان
این که تا هست دل و جان در جان
این که تا هست خدا
تو بهشتم باشی
تا ابد در تو بگیرم مأوا
چشم در چشم تو باشم حیران
وکنم عاشقی و شیدایی
وفقط از همه چیز و همه کس
دل من مال دل تو باشد
چله نه....
چله نشینی کم است
دل من میخواهد تا ابد سر به جنون بگذارد
وشود فرهادت
وبه قد همه خوبیها
و به قد قامت عشق
رو به تو قبله آمال ...
تمام جانم....
جان جان.....
جان جهانم ای عشق
سجده آرم به نماز
و به سمت تو فقط رو بکنم
و بگویم هر دم
که تورا با دل وجان
دوستت میدارم
دوستت میدارم
دوستت میدارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده ای زیبا بود