يکشنبه ۴ آذر
معصومیت عشق.... شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۳۹ شماره ثبت ۱۳۱۶۴۴
بازدید : ۳۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
ای حضرت دلخواه
دلنوش ترینم
ای عشق تر از عشق
معصومیت نگاهت
چها که نکرد
دل دل میکند این دل
در چهارراه تمنا
به نیاز
چهار خط کشیدهام
به انتظار نشسته ترینم برایت
چراغ قرمز چشمانت را سبز سبز کن
به آخر خط رسیدهام
ثانیه هاهم کم حوصله شده اند
ثانیه شمار سرگیجه گرفته از این همه چرخش
از این سهنقطهی بیپایان
که مرا در خود تکرار میکنند
دقیقه ها دل دل میزنند
روان ساعت بهم ریخته
ساعت به ساعت ، ساعت مجنون تر می شود
روز خسته
شب خسته تر
خسته تر از خستگی هم مگر داریم
چقدر روز و شب ، با هم درد و دل کنند
دلشان به درد آمد
آخر بیا.....
بیا و ببین
که سطر به سطر شعرم را بی نقطه به پایان می برم
قافیه هم حالش ردیف نیست
نقطه پایانم تو باش
ردیفم کن
آغازم شو
باش و باش و باش
مرا در پنجره چشمانت به تماشا بنشین
باران شو
بارش وار ببار بر جان و تمامم
تمام تمامم باش و تمامم کن
باران رحمت ....
بنگر و در عطش تماشا خیسم کن
بهتمنا و نیاز آمده ام
آمدنم را ببین
دریابم و مرا
در گیومه وجودت ودر پرانتز دلت به حبس بکش
برای همیشه همیشه همیشه
در ثانیه و دقیقه و ساعت
به روز و شب
برای خود خود خودت
نگه دار
چونتو....
معصومیت عشق.....
مرا تا همیشه آرام جانی....
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.