شنبه ۳ آذر
حال وهوای خوب شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۰۰ شماره ثبت ۱۳۱۶۱۰
بازدید : ۶۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
حال وهوای خوب
حالم چقدر خوبه با تو
تو که خنداندی مرا و،
گریه ام را درآوردی
چقدرخواسته داشته ام و،
تا ابد دارم از تو
به صلاحدیدت ،
آنها را برآوردی
کیمیاگری ، خواب و خیالی بیش نبود
اما تو کیمیا گری !
چون بعد از تجاربی که درضمن ،
دهانم را حسابی سرویس کرد
مس روحم را ز من گرفتی و،
جای آن زر آوردی
بر پرندگان پرواز را پسندیدی
جای دست ،
بر بالشان پَر آوردی
اما با اینهمه شکوهت ،
آدم نادان ،
برایت از بت آورْد هماوردی
داشتم سلانه سلانه ،
با خدای خودم درد دل میکردم و میرفتم
یه موتوریِ نادان ،
نزدیک بود در پیاده رو لِه ام کند
ازآن حال و هوای خوب ،
به دنیای چپندرقیچیِ دنیا ،
بازگشتم و فریاد زدم :
مگر سرآوردی ؟
بهمن بیدقی 1403/5/8
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان همیشه توانا
درود برشما
ادیب دانا واستاد عزیز