پنجشنبه ۸ آذر
بوسهی باران شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۱۳۱۵۷۸
بازدید : ۷۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
بوسهی باران
پرواز را ز خاطر خود پاک کرده اند
آنانکه زنده زنده غزل خاک کرده اند
در انتظار بوسهی باران به روی خاک
خود را فدای هر خس و خاشاک کرده اند
بر بی دلان که خانه خرابان قسمتاند
این قصّه را شروع چه غمناک کرده اند
چشم انتظار خندهی باغ اند ، ای دریغ
جمعی که دشنه در جگر تاک کرده اند
مستان نمی کنند به ایّام اعتماد
چون گل اگر که جامهی خود چاک کرده اند
هرگز نمی روند به سیر گل و چمن
آن عارفان که سیر در افلاک کرده اند
واسع سلام ما به دیار دگر رسان
این مردم از جواب هم امساک کرده اند
سید علی کهنگی مرداد 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبت شما استاد استکی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای نجفی بزرگوار | |
|
ارادتمند شما هستم آقای مهدی پور عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزار لطف شما هستم | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای اکرمی عزیز | |
|
از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای صادقی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست