يکشنبه ۴ آذر
دیونه شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۴۴ شماره ثبت ۱۳۱۵۷۷
بازدید : ۶۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
شرط می بندم دلت مثل دل قناریاست
می تونم حدس بزنم چشات شبیه آهواست
همیشه دلم می خواست دیونه باشه دیونه
گرچه دیونه ترازوش همیشه نامیزونه
یه دل دیونه دارم که میخواد قفس بشه
جای یک قناری باعشق و با نفس بشه
نکنه بگی قفس شبیه زندون می مونه
قناری توی قفس از ته دل نمی خونه
شنیدی میگن که دنیا زندون آدم خوباس
اگه دنیا زندونه پس آدما جاشون کجاس
آره می دونم که جای آدما پیش خداس
ولی من می گم خدا همیشه پیش آدماس
دل من قفس میخواد ،میخواد بخونه تو قفس
قفس دلم میشی برام میشی یه همنفس
🎤حسین گودرزی"تشنه"
96/9/18
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی قشنگ👌 این شعر شما یک ترانه در قالب «مثنوی» هستش البته