جمعه ۲ آذر
درد شعری از نسیما محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۰۹ شماره ثبت ۱۳۱۵۲۲
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب نسیما محمدی
|
درد می کند
زخم های کهنه ای
که در حافظه ام مانده اند
#نسیما
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو نسیمای ارجمند
به سایت شعرناب خوش آمدید
کوتاهی بلندمعنا و زیبا سرودید
غم هایت در حدِ هیچ اندک و شادی هایت در حد بیکرانه بی نهایت