پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
حوصله ی سرزمین عجایب
از نوشته های ناخوانده
سر می رفت،
علامت های بلاتکلیف
مرتب خود را گول می زدند
و جای خالی تمام سؤال ها را
"بی جواب" پر می کردند،
در صفحه ی چندم حساب های بی کتاب
روحی در خود مچاله
چوب حراج می زد
به کالبدی که تن
به صد سال تنهایی داده بود...
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
🤣🤣🤣🤣🤣
درود شاهزاده خانوم عزیز و خوش قلب❤ چقدر خوبه که شما بانوی پرانرژی مهربون خندون رو در این محفل داریم، شکر وجود ارزشمندتون 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 خیلی خیلی دوستتون دارم❤❤❤️🔥❤️🔥❤️🔥
بی صبرانه منتظرم
| |
|
پرود و عرض ادب بانو کوهواره ی عزیزم سپاس از لطف نگاهتون به نظرم لازمه ی نوشتن، مطالعه ست موفق و سربلند باشید
❤❤❤🙏🙏 | |
|
درود بر شما ادیب ارجمند سپاس محبتتون
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاسگزارم، عالی نگاهید🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون، زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس مهرتون 🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون
سپاس از تذکر به جاتون، چشم حتما از این به بعد رعایت می کنم
مهرتون مانا
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ماهبانوی مهربون سپاس محبتتون
❤❤❤🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی باحال بود
خوشمان آماااا در...
یه فکری زد به سرم 🤪 یه ایده...
حالا هر وقت اجراش کردم، بهت میگم 😉😎
سلامت و ثروتمند باشی