دوشنبه ۲۸ آبان
ای رضا شعری از رضا اسمائی
از دفتر نهانخانه ی دل نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۱۳۱۰۱۷
بازدید : ۹۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رضا اسمائی
|
گر تو خواهی این زمینم عرش می گردد رضـــا
جنتم با رنگ قلبت فرش می گردد رضـــا
من نگاهم در درون قلب تو بودست و هست
زین سبب آینده ات پر رخش می گردد رضـــا
غم مدار از روزگارت ، من خدایم ای رضـــا
از کسان ناکسانت من جدایم ای رضـــا
من نگاهم در درون قلب تو بودست و هست
گر تو عریانی برایت من رَدایم ای رضـــا
تو ز من یک چشمه می خواهی و من دریا رضـــا
یا ز من شاهد تو می خواهی و من پریا رضـــا
من نگاهم در درون قلب تو بودست و هست
یوسف من چون زلیخا می شوی بُرنا رضـــا
ای رضا من هم خدایم هم رضایم ای رضـــا
از چه می ترسی کجایی ، من خود آیم ای رضـــا
من نگاهم در درون قلب تو بودست و هست
چون که حقم ! هم بمانم هم به جایم ای رضـــا
رضا اسمائی
|
نقدها و نظرات
|
با درود بیکران سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران زیبا دیدن خود به تنهایی هُنری والاست سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران زیبا دیدن ، نگرش زیبا و هنرمند خواندن ، علم و لذت هنرمندی میخواهد. سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران زیبا دیدن خود به تنهایی هُنری والاست ! سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیباست
امید بخش