چهارشنبه ۷ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی ملکی الف
|
یک ترانه و یک رباعی از مهدی ملکی الف همراه با عنوان
بمون با من
جهان با عطر تو زیباست هر شب
معطر میشه با عشقِت خیالم
تو واسم تا ابد آرومِ جونی
کنارِت تا قیامت خوبه حالم
هوای زندگی دلچسبه با تو
حضورِت مثل صدها نوبهاره
به فریادم برس بانوی خوبم
که عشقم حالتِش دیوونه واره
نمیدونی پریشونم به عشقِت
کنارم باش تا واست بمیرم
بشم عاشق تر از مجنون و لیلی
جنونی تازه با عطرِت بگیرم
به من احساسِ خوب و خاص میدی
تو حسی ناب داری در وجودت
بمون با من، بمون با من عزیزم
که داغون میشه قلبم با نبودت
برای چشم مستِت مینویسم
بمون تا شاعری عاشق بمونم
تویی آرامشم ای بهترینم
پناهم باش ای آرومِ جونم
جذابترین
جذابترین حالتِ دنیا در توست
زیباییِ هر چه خواب و رویا در توست
برگرد که بی تو غرق در موجِ غمم
آرامترین ساحلِ دریا در توست
شاعر: مهدی ملکی الف
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رباعی،دوبیتی،چهارپاره