شنبه ۳ آذر
یاس امین الدوله شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ۱۷:۲۲ شماره ثبت ۱۳۰۹۹۳
بازدید : ۸۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یاس امین الدوله
دراین حیاط خاطرات ،
چه عطر خوبی داره ،
یاس امین الدوله
مادربزرگ بود و نماز
نمازش ، چه بوی خوبی میداد
مُشتی ، درکنار سجاده اش ،
یاس امین الدوله
دراین حیات خاطرات ،
یاد عزیزان زیباست
واقعاً درهر دوره
چه کودکی
چه وقتی که نهالی نو شدی تو
چه حتی سالهای کهولتِ سن
که بالا رفته اوره
همانوقتی که مَویزی ، نه غوره
اسوه ی دنیای عسل ، زنبوره
پس نیش او مهم نیست
مهم ، ثمرش عسله ،
که با هر شفا جوره
نه مثل ددی که فقط میخوره
دلم آتیش گرفته
برای مظلومانی که راهی به پیش ندارند
چکارکنم میان اینهمه یکریز شعله ؟
باید یکریز کارکنم و کارکنم
باید برای آنها کاری کنم
اسوه ی کار که موره
دولت حق مستدام
مورچه ست معین الدوله
بهمن بیدقی 1403/4/12
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد فرهیخته بزرگوارید قربان بینهایت ممنونم از مهر بیکرانتان شاد باشید هماره و همواره سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم ولذت بردم
قلمتان همیشه جاودان بادا
شاعرواستاد بزرگوار