شنبه ۳ آذر
دلم شعری از یلدا محمدی
از دفتر هوس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ شماره ثبت ۱۳۰۹۹
بازدید : ۸۹۰ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب یلدا محمدی
|
سالهاست پا روی دلم گذاشته ام
آنچه میخواست ازو دریغ داشته ام
کنون دلم زبانه میکشد،رو به جنونش کشانده ام
ز درد ناله میزند، نمک به زخمش فشانده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.