جمعه ۲۵ آبان
پنجره چشمات شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۱۳۰۶۰۱
بازدید : ۷۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
درپنجره چشمات
گمشده خنده های عاشقونه
به غمهایی که درونه
به اشکهایی در اون رونه
نمیدونم از کجا داری کینه
که سنگ شده قلب و نگاهت
به دردهای چشیده
به سوختن به شبها
به سرابهای که به راهه
راه عشق که هستی به جونه
نمیدونم تویی مقصر یا من
از چشمی که نجیبه
راه پرواز نمیدونه
رسیدن به آشیونه
گره کار دل از تو یا من
باز کردندآن هست به نغمهای عاشقونه
اینو هر دل به عشق میدونه
شاید بر لب پرتگاه هستی تو یا من
اما دستهات به دستم
ترسی ندارم به افتادند دراون
اگر چه دهم جون
بیا کم کن فاصله تو یا من
تا دل من و تو نمیره
.........
ممنون از شاعران گرانقدر که به شعرم توجه دارند شاد و خدان باشید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
جسارتا ویرایش لازم ندارد؟
مثلا حذف همه "به" ها
محاوره ای کردن تعدادی از مصاریع
و غیره