سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 3 تير 1403
    17 ذو الحجة 1445
      Sunday 23 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۳ تير

        خواب دیدم آمدی

        شعری از

        کبری قرباغی (کوثر)

        از دفتر برآمدی از دل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۹ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۵۹۸
          بازدید : ۴۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        خواب دیدم آمدی دنیایِ من مِهراب شد
        هدیه دادی رُز به چشمانم که دل سیراب شد
        موج می زد سازِ بی آلایشی در دیده ات
        مستِ  پاکیِ  نگاهت بودم و آن ایده ات
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        ۶ روز پیش
        درود بانوی عزیز خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۶ روز پیش
        دو تا بیت زیبا از مثنوی نا تمام بود خندانک
        یاسر کریمی
        ۶ روز پیش
        درود بر شما خندانک
        محراب آوردید بهتره در جواب نماز یا کلمه یا واژه ای که بهش بیاد
        استفاده بشه البته جسارت بنده رو به صداقتم ببخشید
        خندانک خندانک خندانک
        خواب دیدم آمدی دنیای من محراب شد
        از نماز نیمه شب دین و دلم سیراب شد
        یا
        دیدگانم از نماز نیمه شب بی آب شد
        یا
        علی مزینانی عسکری
        ۶ روز پیش
        سلام و عرض ادب
        دو بیت مجزا و زیبایی است
        خندانک خندانک خندانک
        فرامرز عبداله پور
        ۶ روز پیش
        درود
        زیبا و دلنشین وپراحساس
        سروده اید
        ⚘🌹🌺
        رقص قلمتان ابدی
        جواد مهدی پور
        ۴ روز پیش
        درود بر شما بانو کوثر گرامی

        ناب سرودید

        زنده باشید به مهر

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        مریم عادلی
        ۳ روز پیش
        درود خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0