جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
رقص قلمت زیباست ای شاعر بارانی
دریای پر از شعری آیینه ی چشمانی
در دشت پر از احساس عطر قلمت جاری
واژه واژه زیبایی ، شاخه شاخه رقصانی
آبستن ابری از ، یک وسعت بی پایان
با چکه ی هر قطره سرمایه ی دیوانی
سیمای غزل گونت ، نقاشیِ باران شد
در بستر ابیاتت ، سرچشمه ی عنوانی
با شر شرِ شورانگیز از بیت و غزل،هایت
مستم همه شب در این آیینه ی حیرانی
از موی پریشانت شعری به ثمر بنشان
با قهوه ی چشمانت ، فالی ته فنجانی
سان میدهی آهسته شیرازه ی دفتر را
فرماندهیِ نظمی ، هم ردیفِ مژگانی
چای از غزلت رنگین ، عشق از تو چه آهنگین
هر شب به طریقی هم ، همبزمی و مهمانی
هر مصرع مضمونت آرامش یک عمر است
ای کاش مرا در خود ، یکباره بمیرانی
مُهری بزن از "پونه" بر دفترِ اشعارت
این سلسله را باید با عشق بگردانی
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود