جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
عشق آشوب قشنگی است مرا یاد دهید
بر من بسته دهان ، قدرت فریاد دهید
این قفس تنگ برایم شده بازش بکنید
قدری از پاکیِ آن ، هوای آزاد دهید
پایم از غم ببُرید از نفس افتاد دلم!
گریه را قرض بگیرید و دلی شاد دهید
پیش پای دلش افتاده ام از پا بروید
خبر مرگ مرا زود به صیاد دهید
جز دوصد خاطره و چشم به درماندهٔ من
هر چه دارم همه را یکسره بر باد دهید
مهرش از دل به خطا هم شده کمتر نشود
تاجِ روی سرم از ، شوکت فرداد دهید
تـا حلالش بشـوم ، مـوقع قـربان شدنم
از لبش سیر به این تشنه لب امداد دهید
در به در بودم و آواره ی کویش همه عمر
لحظه ی مـرگ مـرا ، خانه ای آباد دهید
"پـونه" هـرگز نشد از جـدایی آرام دلش
ریشه اش را نزنید ، پایه به بنیـاد دهید
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانو