پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
⚡️
تمام روز،
خیرهء قفسی
که خستگی پرنده
در آن زندانی ست،
صدای شباهنگی
از آن سوی میله ها پیدا...
مرگ در رگ هایش زندگی می کرد
اما هنوز
دلخوش به نگاه های خالی از نگاه
که از کابوس هایم،
طولانی تر است
#بهاره_طلایی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شعربانوی مهربان، بانو عجم عزیزم❤❤❤
قدردان حضور ارزشمندتون هستم بانوی زیبا نگاه😘😘
سپاس از ویرایش به جاتون،قطعا ترتیب اثر میدم
❤❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از محبتتون🌷🌷🌷 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
درود و مهر شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤😘😘😘😘
عالی نگاهید ماهبانوجان🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘
سپاس، همچنین❤🌷🌷 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌷🌷
سپاس از توجهتون🙏🙏 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون🌷🌷
مهرتون مانا🌷 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
|
درود و عرض ادب شعربانوی مهربان ❤❤
سپاس از محبتتون 🙏🙏 | |
|
🍀🌼🪻🌻🍀🌼🌻🪻 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀♦️🪻🌻🍀🌼🌻🪻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
کوتاه بسیارزیبایی بود
فقط این بندآخری به نظرم کمی ویرایش می خواست که من به این صورت ویرایشش زدم :
اما هنوز
دلخوش است به نگاه های خالی از نگاه
که از کابوس هایم،
طولانی ترند !
به نظرم جای فعلها عوض شود بهتراست و من یک تغییرکوچک دادم والبته این فقط یک پیشنهاده ....
ببخشیدجسارتم رابانوجان
موفق ترباشید