پنجشنبه ۱ آذر
خواب رنگی شعری از مریم عادلی
از دفتر نگین لحظات نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۱۳۰۳۴۷
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب مریم عادلی
|
خواب رنگی
شب بودوبه چشم خواب عیان شد
من همرهِ او ،دور زخانه
در راه دلم گرفت بهانه
گفتاکه مراجایی ببر که..
تکرارِ گذشته ام نباشد
هرجاکه روم، هرلحظه اش سبز
سرمای دی وبهمن نباشد
بردریای آبی گذرم کن
هیچ ساحل وهیچ کشتی نباشد
امواج شود هم بازی من
ترس ازکوسه وغرقم نباشد
آفتاب شود مارا نظاره
تاریکی شب به من نباشد
هرکوه که من بینم به عالم
دل نرم ،دلش ز سنگ نباشد
هر روز پر پرنده ها را
یک لحظه زِپرواز نماند
هرکس که زِاطراف ببینم
جُزخنده به لب هیچ نبینم
مِهرخدای ، عالم تاب باشد
اشکی کُنجِ نرگسی نباشد
چشمم باز باشد بهرِ دیدن
یک پلک دراو خواب نباشد
این بوداگرخواب به چشمم
رنگِ خاکستر به اونباشد
مهمان چو شدش به چشمِ من او
هرگز گذرش زِ من نباشد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وقتی یکشاعر دنبال قالب شعر باشد که آن چیست واین چیست آیا به نظرت موفق خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟ شاید موفق شوی آنهم نه شعری که از دل بر آید سپاس کوچک شما آزادبخت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
زیبا وبااحساس قلم زدید