جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
تو همان بیت نشان کرده ی اشعار منی
علت خنده ی من ، قدرت گفتار منی
دل اگر از همه عالم به ستوه آمده است
تو فقط مرهم زخمِ دل و ، دلدار منی
به لبم نام تو سنجاق شده بی تردید
بی سبب نیست فقط جملهٔ تکرار منی
پُرم از حرف و حدیثی که به گوشم دارم
تب و تاب و هیجان ، رونق بازار منی
به سرم هیچ نباشد به جز عشق تو عزیز
تو همان کودکیِ در دل و افکار منی
به حریمم ندهم راه کسی را به یقین
خط قرمز منی ، پرچم اخطار منی
شب و تاریکی و تنهایی من را نوری
علت روشنی و .....دولت بیدار منی
چون عزیزی که رسیده از سفر میمانی
ذوق سرشار مـن و ، لذت دیدار منی
قدمی بیشتر از فاصله بـردار و بیا
آرزوی دل رسوای من و یار منـی
"پونه" را دوری تو میکشد آخر به سرآی
به تنم آب و غذایی و ،به اجبار منی
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیز
بسیارزیباودلنشین بود